czwartek, 9 lutego 2012

Słowo wstępu

W 1998 roku postanowiłem nauczyć się tworzyć strony internetowe w języku HTML. Nigdy nie lubiłem uczyć się teorii bez jakiegoś celu czy też głębszego sensu. Z tego względu postanowiłem, że będę się uczył tworzenia stron, ale pisząc o czymś konkretnym. Za temat wybrałem dzieje telekomunikacji. Kuriozalnie zamiast uczyć się HaTeMeLa utonąłem na ponad rok w rożnych publikacjach, czasopismach, książkach oraz innych materiałach szukając wszystkiego co ciekawe o owych dziejach telekomunikacji. W końcu po ponad roku  1999 ukończyłem swoją pierwszą stronę, której nadałem tytuł "Multimedialne Muzeum Telekomunikacji".


Nigdy niestety nie opublikowałem tego w Internecie co myślę, że było błędem, który teraz postanowiłem naprawić. Nie odtworzę co prawda pierwotnej szaty graficznej lecz opublikuję na tym blogu całą jej streść zachowując układ pierwotnych stron. 

Serdecznie zapraszam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz